Tech

Ik ben een diëtist – hier zijn 3 verrassende fouten die u ervan weerhouden om af te vallen

TERWIJL afvallen zonder te proberen de droom van velen is, hebben maar weinigen het magische vermogen om kilo’s kwijt te raken zonder bloed, zweet en tranen.

Voor de meerderheid zijn enkele belangrijke veranderingen in onze voeding en levensstijl nodig als we het extra gewicht willen verschuiven.

Mensen hebben de neiging om te geloven dat ze meer bewegen dan ze in werkelijkheid zijn, zei de expert

1

Leanne Ward, een voedingsdeskundige uit Brisbane, Australië, beweert dat ze drie schokkende redenen kent waarom velen worstelen om af te vallen.

1. Je eet gezond, maar je hebt geen tekort

De “gouden regel” van gewichtsverlies, legde Leanne uit in haar recente podcastaflevering, is een calorietekort hebben.

Dit betekent minder eten dan je lichaam verbrandt.

Geheimen van het jonge uiterlijk van Kate Middleton: Diana's fitnessregime tot dieettrucs
Gemeenschappelijke dieettruc is een MYTHE en heeft geen invloed op gewichtsverlies, zeggen wetenschappers

“Als je niet afvalt, heb je geen tekort”, zei ze.

Het tegenovergestelde van een calorietekort is een calorieoverschot, en als je op hetzelfde gewicht wilt blijven, moet je in “onderhoud” zijn

Om jezelf in een calorietekort te brengen, moet je eerst je totale aantal calorieën berekenen.

Om dit te doen, moet u uw streefgewicht in kilo’s bepalen en dit met 12 vermenigvuldigen.

Dit is het aantal calorieën dat u specifiek voor vetverlies gaat eten.

2. Je denkt dat je meer beweegt dan je bent

Als het gaat om actief zijn, hebben mensen de neiging om te geloven dat ze meer bewegen dan ze in werkelijkheid zijn, zei Leanne.

“De meeste van mijn klanten hebben een bureaubaan en denken dat ze veel aan lichaamsbeweging doen door elke dag 30-45 minuten te trainen, maar je lichaam een ​​half uur op 24 bewegen is gewoon niet genoeg,” zei ze.

Ze stelt voor om minstens 10.000 stappen per dag te lopen, evenals regelmatige trainingen.

3. Je hebt een pauze nodig

Het is belangrijk dat we gemotiveerd blijven en niet opbranden, legde de expert uit.

“Als je vier weken consequent bent geweest en de schaal nog steeds blijft hangen en niet beweegt, is dat waarschijnlijk een teken dat je een pauze moet nemen van het dieet of zelfs een omgekeerd dieet moet proberen om meer te eten gedurende een bepaalde periode”, zei ze.

“Te veel van ons pushen in een vetverliesfase en krijgen niet de resultaten die we nodig hebben. Later kun je weer een tekort krijgen, maar geef je lichaam de brandstof die het nodig heeft wanneer het het nodig heeft,” voegde ze eraan toe.

De fitnessgoeroe zei ook dat mensen die moeite hebben om af te vallen, zich in het weekend te veel kunnen overgeven, waardoor al het goede werk dat door de week is gedaan, verloren kan gaan.

Ik ben een slimme shopper ... een B&M-hack van £ 1 zorgt ervoor dat een kerstboom er zonder poespas geweldig uitziet
Je hebt je haar verkeerd geborsteld en je wordt er kaal van, er is een makkelijke tip

Ze zei ook dat veel mensen hun calorie-inname verkeerd zouden kunnen bijhouden.

De diëtist zei dat het de moeite waard is om te onthouden dat je misschien onderschat hoeveel je eet als je het in de app stopt, en dat je hier en daar ook brutale extra handjes en happen toevoegt.

Related Articles

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button