Tech

Ik ben een uroloog – hier zijn 4 manieren om nu een betere erectie te krijgen

HET IS volkomen normaal dat mannen af ​​en toe moeite hebben met het krijgen van een erectie.

Meestal is het niets om je zorgen over te maken, en wordt het meestal veroorzaakt door angst, stress of te veel drank, zegt de NHS.

Als je moeite hebt om een ​​erectie te krijgen, heeft een uroloog vier dingen onthuld die je kunt doen om je minder leeg te voelen

1

Maar dat betekent niet dat het niet verontrustend is, en het feit dat sommige mannen niet in de houding kunnen staan, kan hun zelfvertrouwen echt verminderen.

In een gesprek met The Sun, consultant urologisch chirurg in het Spire Southampton Hospital, zei de heer Rowland Rees dat dit kan overslaan in zowel je relatie als je seksleven.

“Als je aanhoudend moeite hebt om een ​​erectie te krijgen of te behouden, is het belangrijk om naar je huisarts te gaan, omdat je mogelijk een onderliggende gezondheidstoestand hebt die behandeling nodig heeft”, waarschuwde hij.

Als je het echter maar af en toe moeilijk hebt, zijn er volgens meneer Rees eenvoudige dingen die je nu kunt doen om te helpen.

Kerels kopen Viagra in termijnen om de kosten van dure pillen te spreiden
Ik ben een expert - hoe mannelijke kankers te herkennen en waarom je je moet laten controleren

1. Drink minder drank

Veel mensen hebben de ervaring gehad om op een groot avondje uit te gaan, een partner mee naar huis te nemen maar niet in staat te zijn om op te staan.

Dat komt omdat overmatig drankgebruik het moeilijk kan maken om zowel een erectie te krijgen als te behouden, zei meneer Rees.

Voor algemeen welzijn is het het beste om je aan de NHS-richtlijnen te houden om elke week minder dan 14 eenheden alcohol te drinken, voegde hij eraan toe.

De NHS zegt dat een enkel klein shot sterke drank één eenheid is, terwijl een fles pils, bier of cider van 5 procent alc 1,7 eenheden is.

Meest gelezen in Men’s Health

2. Oefening

“Angst, overgewicht hebben en je gestrest voelen, kunnen allemaal van invloed zijn op je vermogen om een ​​erectie te krijgen en te behouden.

“Regelmatige lichaamsbeweging kan bij al deze factoren helpen”, zei de heer Rees.

Als je echter meer dan drie uur per week fietst en moeite hebt om een ​​erectie te krijgen of te behouden, neem dan een pauze van het fietsen en probeer een andere activiteit om te zien of dit helpt, voegde hij eraan toe.

3. Afvallen

De heer Rees legde uit dat overgewicht of zwaarlijvigheid verband houdt met een verhoogd risico op erectiestoornissen.

Door een gezond dieet te volgen en regelmatig te bewegen, kunt u overtollig gewicht kwijtraken, zei hij.

4. Stop met roken

Roken vermindert de bloedtoevoer naar al je organen, inclusief je penis, waardoor het moeilijker kan worden om een ​​erectie te krijgen of te behouden, legt de expert uit.

“Mannen die roken hebben daarom meer kans op erectiestoornissen.

“Als je moeite hebt om te stoppen met roken, praat dan met je huisarts over toegang tot lokale stop-met-rokendiensten, voegde hij eraan toe.

De NHS stelt dat er verschillende behandelingen zijn voor erectiestoornissen – dit is afhankelijk van de oorzaak.

Als u een vernauwing van de bloedvaten in de penis heeft, kan dit worden veroorzaakt door een hoge bloeddruk of een hoog cholesterolgehalte.

In dit geval krijgt u waarschijnlijk medicijnen voorgeschreven om de bloeddruk te verlagen of statines om het cholesterol te verlagen.

Sommige mensen worstelen vanwege hormoonproblemen en als dit het geval is, zal uw huisarts hormoonvervanging bespreken, zoals testosteron.

Bijwerkingen van medicijnen kunnen het voor sommige mensen ook moeilijk maken om een ​​erectie te krijgen, als het mogelijk is kunt u een wijziging van het voorschrift bespreken met uw huisarts.

Related Articles

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button